Köpeğimi ve/veya kedimi yıllık kapsamlı bir kontrole götürmem gerekli mi?

Evcil hayvan sahiplerine belirtileri olmayan sağlık sorunlarını kontrol etmek için en az yılda 1 kez kapsamlı muayene tavsiye edilir. Kapsamlı bir muayene sırasında veteriner, evcil hayvanınızın gözlerini, kulaklarını, derisini ve tüylerini inceleyecek, kalbini dinleyecek ve olası sorunları tespit edecektir.

Yavru kedi veya kediyi, yavru mamasından yetişkin mamasına ne zaman geçmeliyim?

Yavru köpek veya yavru kediyi çok erken yetişkin mamasına geçirmek obeziteye ve mide-bağırsak sorunlarına neden olabilir. Yetişkin köpek veya kedi mamasına 10-12 ay arasında geçmenizi öneririz.

Evcil hayvanlar ne sıklıkla aşılanmalı?

Köpekler ve kediler, daha yaygın köpek / kedi patojenlerine karşı yeterince korunduklarından emin olmak için kapsamlı bir fizik muayene ile ziyaret sırasında 5 veya 4 yollu bir aşı ile her yıl aşılanmalıdır. Kedilerin kuduza karşı 12 haftalık olduktan sonra her yıl aşılanmasını öneriyoruz. Köpekler, 12 haftalıkken kuduza karşı aşılanmalı, ardından ilk aşılamadan sonraki bir yıl içinde aşılama geçmediği sürece üç yılda bir aşılanmalıdır.

Acil durumlarda evcil hayvanımı nereye götürürüm?

Çalışma saatleri içinde acil bir durum varsa, bizi en kısa sürede aramanız yeterlidir, böylece ne bekleyeceğimizi biliriz ve evcil hayvanınızı getirebiliriz. Çalışma saatlerinden sonra acil bir durum varsa, iletişim numaramızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Evcil hayvanımı kliniğinize getirmem için randevuya ihtiyacım var mı?

Hastaları randevu ile görüyoruz. Randevulu hastalar kabul edilir, ancak acil durumlar önceliklidir. Gelmeden en az 1 saat önce Petpati Veteriner Kliniğimiz arayarak randevu almanızdan memnun oluruz.

Petpati Veteriner Kliniğine Bekliyoruz

Bir evcil hayvan sahibi olarak, hayvanınızın ne zaman veteriner hekime görünmesi gerektiğini ve ne zaman evde kalmasının uygun olduğunu bilmek çoğu zaman zordur. Bu nedenle evcil hayvanınızın sağlığı hakkında herhangi bir sorunuz olursa sizleri 0 542 822 37 92 numaralı telefondan bizi aramaya davet ediyoruz.

Dostlarımızın yanındayız

Evcil dostlarımıza nazik, sevgi dolu bir bakım sağlıyoruz ve mevcut en yeni teknoloji ve tedavileri takip etmek için sürekli olarak kendimizi geliştiriyoruz. Evcil hayvanınızın sağlık bakımının tüm yönleri hakkında bilgi kaynağınız olmak istiyoruz. İnsanlar ve sevdikleri evcil hayvanlar arasında var olan bağa saygı duyuyoruz, evcil hayvanları tüm yaşamları boyunca mutlu ve sağlıklı tutmak için mümkün olan her şeyi yapmak istiyoruz.

Chat
Yardım
Merhaba, nasıl yardımcı olabiliriz?